urdu jafa shayari teri jafa

urdu jafa shayari teri jafa


                     تیری جفا میں جو وفا ہے

                       وہ وفا میرے نام کر دو

               دنیا چھوڑ کہ دل میرے نام کر دو

              روک جائیں گی یہ سانسیں ایک دن

                ان سانسوں سے دل میں سما کہ

                    یہ دھڑکن میرے نام کر 


                   روح تمہاری ہے یہ کہہ کر

                      روح میرے نام کر دو

                                   تمہارا ساتھ رہے اس دنیا میں اَس دنیا میں

                      یہ وفا میرے نام کر دو


                          چھوڑ دی ہے سب نفرتیں

                    تمہاری محبت دیکھ ہم نے شاکر


                  مجھے پیار کر تمہارا پیار چاہیے

                  نہ بے قرار کر مجھے قرار چاہیے


    یہ چلتی ہوئی سانسیں کرتی ہیں بےقرار اس دل کو

       یہ دل تڑپنے لگتا ہے  تمہارا حال دیکھ کر شاکر


                        جا وفا اس بتا کہ آ

                          حال ہمارا شاکر


           رونے لگی ہیں آنکھیں یہ دل بے قرار ہے

        نہ چین رہا نہ قرار رہا تمہاری جفا سے شاکر

Comments

Popular posts from this blog

pyar ke pal urdu shayri

zakhmi dil shayari urdu dard e dil shayari in urdu

مزاحیہ لطیفے استاد شاگرد کے لطیفے 5 مزاحیہ لطیفے