qarar e mohabbat shayari urdu

qarar e mohabbat shayari urdu


              محبت تڑپنے لگی مجھے ستانے لگی

                  نہ دور جا مجھ سے اس طرح


                       قرار آتا نیں اس دل کو

                     اے بے وفا میرے پاش آؤ


                    ہم کیا کریں گے تمہارے بن

                    تمہاری وفا کے وعدوں کو


                  اگر کی وفا ہماری سانسوں نے

            تمہارا ساتھ نبھاہیں گے ہم بھی شاکر


                      آتا نیں رونا مجھ کو

             نہ چھوڑ کہ جا مجھے اس طرح


                  تمہارے وعدوں میں وفا ہے

              تبھی تو یہ پھول مسکرا رہے ہیں


                        ہم پاگل ہیں شاکر

                    نہ وفا کر ہم سے شاکر


            تمہاری آنکھوں میں جب آنسو آئیں

                 میری دھڑکن روکنے لگتی ہے


                        درد کا دیا جلتا رہا

               بس دل میں تمہارا پیار بن کر


            تم آتے ہو میرے دل میں قرار بن کر

            تمہارا شکریہ ادا کرو میں کس طرح

Comments

Popular posts from this blog

pyar ke pal urdu shayri

zakhmi dil shayari urdu dard e dil shayari in urdu

مزاحیہ لطیفے استاد شاگرد کے لطیفے 5 مزاحیہ لطیفے