pagal dil urdu shayari

          

pagal dil urdu shayari 

           لفظ کہاں بیان کریں گے میری محبت

                  تم پاش آؤ ہم تمہارے ہیں


                 تمہارا حسن ہے تم حسین ہو

                  ہمیں پاگل کیا آہستہ آہستہ


              نہ کر دیوانہ ہمیں اِن نگاہوں سے

                 دل لوٹ کہ  بھول جاہو گے


               اے محبت یہ بتا تم کیسی ہو

                   بکتی ہو بازاروں میں


                وہ لوٹ کہ مجھے کہنے لگا

                تم پاگل ہو مجھے لگتا ہے


           اے محبت تجھے کیا صفائی دوں

            نام تمہارا تھا دل میرا تھا شاکر


                 نہ کر بے قرار اے محبت 

         میرا دل پاگل ہے سنبھل نہ پاۓ گا


                   یہ پھول یہ رنگت 

            لگتا ہے تمہارا چہرہ مجھ 


                  اے درد زرہ ٹھہر جا 

                  وہ اے گا شفا بن کر


                کیسےڈھلے گی یہ شام

             تم جا رہے ہو بے وفا بن کر

Comments

Popular posts from this blog

pyar ke pal urdu shayri

zakhmi dil shayari urdu dard e dil shayari in urdu

مزاحیہ لطیفے استاد شاگرد کے لطیفے 5 مزاحیہ لطیفے