chahat shayari urdu shayari

              

chahat shayari urdu shayari

            رونے لگی ہیں میری آنکھیں

             اے محبت تیرا انجام دیکھ کر

     

         تیری چاہت نے آدیکھ کیا حال کر دیا ہے

      نہ ہوش ہے نہ قرار ہے جینا موھال کر دیا ہے


          میری آنکھیں ہوں تیرے آنسو ہوں

             دل میرا ہو دھڑکن تیری ہو

           چاہت تیری ہو محبت میری ہو

          چہرہ میرا ہو مسکراہٹ تیری ہو

         اے ساقی جام میرا ہو نام تیرا ہو

              نہ ہوش تیرا ہو نہ میرا ہو


           محبت تیری تھی دل میرا تھا

               رات گزری ہے کمال کی


              بس کر دے اے دل پاگل

        نہ یاد کر اَسے نہ پاگل کر مجھے


             گزرے لمحے یاد آنے لگے ہیں

            وہ تیرا ستانا وہ تیرا روٹھ جانا


             مجھ سے خفا ہیں یہ راتیں

               مانگتی ہیں ساتھ تمہارا


       وہ میرا ہے تم کو بتا دوں اے محبت

         وہ معصوم سہ دل وہ پاگل شاکر

Comments

Popular posts from this blog

pyar ke pal urdu shayri

zakhmi dil shayari urdu dard e dil shayari in urdu

مزاحیہ لطیفے استاد شاگرد کے لطیفے 5 مزاحیہ لطیفے