be qarar dil shayari in urdu

 

be qarar dil shayari in urdu


                   اوف تک نہ کی اس دل نے

                    بے وفا تیرے ستانے سے


               گبھراتا ہے یہ دل تمہارے آنسوں سے

                 نہ رو کہ دیکھو مجھے اس طرح


                          اے دل بے قرار

              وہ جدا ہے تمہارے پاگل پن سے


                     اب آجا میرے ساجن

                  یاد ستانے لگی ہے مجھے


                   آنسو بہنے لگے تمہارا نام لے کر

                       وہ بے وفا ہے پر میرا ہے


                     شام ہونے لگی ہے لوٹ آؤ

                     رات گزرے گی کس طرح


             رات گزری ہے تمہاری یادوں کے ساتھ

               آنسو بہتے رہے بے وفا ساری رات


                وہ حسین بھی ہے جمیل بھی ہے

                 جو خواب میں ملتا ہے مجھے


                         اے بے وفا محبت

                      مجھے چھوڑ دو اکیلا


                   تمہارے خواب تمہاری یاد

                 رات گزری ہے میری اس طرح

Comments

Popular posts from this blog

pyar ke pal urdu shayri

zakhmi dil shayari urdu dard e dil shayari in urdu

مزاحیہ لطیفے استاد شاگرد کے لطیفے 5 مزاحیہ لطیفے