Non Stop Latifay نان ساٹپ لطیفے

                                           بسم الله الرحمن الرحيم

                            بے شک الللہ ہی بہتر رزق دینے والا ہے

non stop latifay

                                              شرح منافع

ایک نو جوان الطاف میمن کی دکان میں داخل ہوا ایک خوبصورت قلم کا انتخاب کیا اور الطاف میمن سے اس کی قیمت پوچھی۔ " تم نے اس دکان کا بہترین قلم منتخب کیا ہے“۔ الطاف میمن نے کہا۔ میں تمہاری خوش ذوقی کی داد دیتے ہوئے چاہتا ہوں کہ تمہارے ساتھ خصوصی رعایت کی جائے ۔ قلم کی قیمت چالیس روپے ہے مگر میں تم سے صرف ہیں روپے مانگوں گا پچیس روپے دینے کے لئے بھی نہیں کہوں گا“۔ نوجوان نے کہا ۔ نہ تمہیں میں روپے دونگا اور نہ پندرہ ۔ دس روپے میں دینا ہو تو دو۔“ الطاف میمن نے کہا۔ ” بوسنی کا وقت ہے۔ لاؤ دس روپے لاؤ۔ تمہاری خاطر اپنے نفع میں پچیس فیصد کا نقصان بھی گوارا ہے"۔

                                                   

                                               کوفتے 

ویٹر! ایک پلیٹ کو فتے لے آؤ بہتر جناب! کچھ اور منگوانا پسند کریں گے؟“ ہاں۔ اگر کوفتے پچھلے ہفتے جیسے ہیں تو ان کے ساتھ ہتھوڑا اور چھینی بھی لے آنا


                                                      بہانہ

 عابد رات کو دیر سے گھر آیا۔ اور بیوی کی ڈانٹ سے بچنے کے لئے اس نے جوتے سرکی ٹوپی پر رکھے اور بغیر آہٹ کے بچے کے پاس جا کر زور سے لوری سنانے لگا۔ ساتھ ہی جھولا بھی ہلاتا رہا۔ اتنے میں بیوی بیدار ہوگئی ۔ عابد نے فوراً کہا۔ کس قدر گہری نیند سوتی ہو ۔ گھنٹے بھرے سے رورہا ہے۔ اب چُپ ہوا ہے"۔ ذرا آنکھیں کھول کر دیکھئے کہ جھولے میں ہے یا میرے پاس لیٹا ہے۔

 

                                              رہنما

 منے کے ابا! آپ تو اس منحوس بلی کو گھر سے اور کہیں چھوڑنے گئے تھے۔ یہ تو آپ کے آگے واپس چلی آرہی ہے۔ بیگم میں سے دور ایک ویرانے میں لے تو گیا تھا لیکن وہاں پہنچ کر میں خود راستہ بھول گیا۔ اس لئے مجھے اس کے پیچھے پیچھے گھر آنا پڑا۔

 

                                            میری طرح

 بیوی بہت زیادہ تیز رفتاری سے گاڑی چلا رہی تھی ۔ شوہر نے اس سے کہا۔۔ ” جب تم تیزی سے گاڑی کو موڑتی ہو تو مجھے بہت ڈر لگتا ہے" اس میں ڈرنے کی کیا بات ہے؟ بیوی نے ہنستے ہوئے کہا۔ و تم بھی موڑ پر میری طرح آنکھیں بند کر لیا کرو۔


                                             بجا کہتے ہو

 امتحان میں بیٹے کی کامیابی پر باپ پھولے نہیں سمارہا تھا۔ کھانے کی میز پر اس نے بیوی کی طرف دیکھا اور فخریہ انداز میں بولا۔ جانتی ہو بیگم ! میرے بیٹے کو میرا دماغ ملا ہے ضرور ملا ہو گا۔ بیگم نے سوکھے منہ جواب دیا۔ میں بہت دنوں سے تمہاری غائب دماغی سے پریشان تھی۔


                                                  علاج 

ایک خاتون نے ماہر نفسیات سے کہا۔ ” میرا خیال ہے میرے شوہر میرے مقابلے میں احساس کمتری کا شکار ہیں۔ تو آپ ان کا علاج کرنا چاہتی ہیں؟ ماہر نفسیات نے پوچھا۔ نہیں میں چاہتی ہوں آپ اس بات کا خیال رکھیں کہ ان کا احساس کمتری دور نہ ہو جاۓ۔

 

                                               خوشگوار خواب

 ایک دفعہ ایک آدمی نے رپورٹ درج کروائی کہ اس کی بیوی گم ہوگئی ہے۔ انسپکٹر نے اس سے کہا " آپ کی بیوی کو گم ہوئے کتنے دن ہو گئے ہیں؟“ وہ شخص کہنے لگا۔ " تقریبا تین ہفتے ہوئے ہیں۔ انسپکٹر کہنے لگا ' اتنے دن شخص نے جواب دیا۔ در اصل میں یہ سمجھتارہا کہ میں کوئی خوشگوار خواب دیکھ رہا ہوں“۔

                                           

                                           رشتے دار

 میاں بیوی میں جھگڑا ہورہا تھا۔ بیوی نے شوہر پر بگڑتے ہوئے کہا۔ تم سے تو بہتر تھا میں کسی گدھے سے شادی کر لیتی یہ ناممکن تھا ۔ شوہر نے پرسکون لہجے میں کہا۔ حقیقی رشتے داروں میں شادی شرعاً ممنوع ہے۔


                                             سیکرٹری 

بیگم اکرم نے مسٹرا کرم کو دفتر فون کیا۔ مسٹرا کرم موجود نہیں تھے۔ کلرک نے بتایا۔ صاحب اپنی بیگم کے ساتھ ضروری شاپنگ کے لئے گئے ہیں۔ بیگم اکرم نے کہا۔ ” جب وہ واپس آئیں تو انہیں بتا دیجئے گا کہ ان کی سیکرٹری کا فون آیا تھا“۔

Comments

Popular posts from this blog

pyar ke pal urdu shayri

zakhmi dil shayari urdu dard e dil shayari in urdu

مزاحیہ لطیفے استاد شاگرد کے لطیفے 5 مزاحیہ لطیفے