Hasrat ha meri main jawan madinay New Naat بڑئ حسرت ہے میری میں جاؤں مد ینے








 بڑئ حسرت ہے  میری میں جاؤں مد ینے

آقا دی محفل سجاؤں مدینے

دکھ رو رو دل دے سناؤں مدینے

اوتھے جا مر جاؤں مدینے

میرے گھر وچ پھیرے پا جا سوہنا

ایک واری دید کرا جا تو سوہنا

میرے سوتےبھاگ جاگا سوہنا

بڑئ حسرت ہے  میری میں جاؤں مد ینے

آقا دی محفل سجاؤں مدینے

میں تیرا منگتا تیرے دار کا غلام ہاں

سوہنا  کلمہ ممحد پڑھا سوہنا

 کلمہ پڑھدے جیند نکلے میری

سوہنے شہر مدینے میری بن جاوے ڈھیری

بڑئ حسرت ہے  میری میں جاؤں مد ینے

آقا دی محفل سجاؤں مدینے

ایک مدت گزری سوہنا میں نہ سویا

یاد تیری وچ میرے دن نے گزرے

سوہنے سد لے مدینے میرے درد ونڈا جا

بڑئ حسرت ہے  میری میں جاؤں مد ینے

آب زم زم پیوا سوہنے شہر مدینے

میں تے بخشایا جا ؤں سوینے شہر مدینے

میرے غم نے چنگارے اے مکنے مدینے

پھر واپس نہ آؤں جا کے شہر مدینے

بڑئ حسرت ہے  میری میں جاؤں مد ینے

آقا دی محفل سجاؤں مدینے






Comments

Popular posts from this blog

pyar ke pal urdu shayri

zakhmi dil shayari urdu dard e dil shayari in urdu

مزاحیہ لطیفے استاد شاگرد کے لطیفے 5 مزاحیہ لطیفے