Peer Syed Nasir Shah Rubaiyat Panjabi Rubaiyat ناصر شاہ رباعیاں



ایہہ وی شان حبیب میرے دی سینہ نور دی کان ایں

   اہدے لئی سب کھیڈاں بنیاں کل عالم دی جان اس 

اپنا آپ تعارف رب نے خود جس نوں کروایا 

سورج واپس پلٹیا ناصر جد سونے فرمایا


ایہہ وی شان حبیب میرے دی سینہ نور دی کان ایں 

اہدے لئی سب کھیڈاں بنیاں کل عالم دی جان ایں 

سچ فرمایا مہر علی نے اوہ تے رہدی شان ایں 

ناصر دسے شان کیہ ابدی خلق جہدا قرآن  ایں


ایہہ وی شان حبیب میرے دی ہر اک عقدہ کھولے

 اوه دوزخ دا بالن بن دا شان اہدی جو تو لے 

اک اک مٹھ بول سجن دا منہ وچ مصری گھولے

 ناصر اوہدے صدقے جس دے بولن وچ رب بولے


میں کو ہجھا بیکار کو جا کہلاتے دیوانہ

 عیاں بھریا سب توں ماڑا ناں کوئی کول خزانہ

فقط سہارا پاک نبی دا نئیں کوئی ہور ٹھکانہ

 ناصر مدد کرے گا میری پیر حسین دا نانا


الله ای جانے ویکھیاں کیویں کالیاں زلفاں والے

 سوہنیا سوہنیاں توں وی تک کے نہیں جاندے قدم سنبھالے 

اک واری وی جس دے گھر وچ کردا آن اجالے

 جاندی واری لے جاندا اے ناصر دل وی نالے


شہر مدینے والیاں سجناں یا اک کرم را پھیرا 

ابو ایوب دے وانگوں کر جا میرا بھاگ اچیرا 

جے پۓ جاوے گھر وچ میرے قدم نورانی تیرا 

سر جانا ایں اپنی گل وچ ناصر بتہ میرا


مالک رہوے نراض جیدے تے اوہ کیوں مہندی لاوے

 نال اوہ کجلا پاوے ہر گز ناں ای سیس گنداوے

 قسمت والی بہہ کے ڈولی سوہرے گھر نوں جاوے

 ناصر اوہو سہاگن جیہڑی اپنے خصم نوں بھاوے


چھڈ دے جھوٹی دنیا سجناں رہو دلدار دے نیڑے

 دلوں مکائے تد مکدے نیں سارے جھگڑے جھیڑے 

گوتے کھان اور کنڈ کر دے نیں یار ملا حاں نوں جیہڑے

 ناصر بار ملاح جے ہودے مڑ نیں اڑدے بیڑے

Comments

Popular posts from this blog

pyar ke pal urdu shayri

zakhmi dil shayari urdu dard e dil shayari in urdu

مزاحیہ لطیفے استاد شاگرد کے لطیفے 5 مزاحیہ لطیفے